دوره فروش تلفنی

با دوره فروش تلفنی  علیرضا دشتبان آشنا شوید:

اول تفاوتش رو بدونیم. تفاوت چی رو؟‌ تفاوت فروش تلفنی و بازاریابی تلفنی با هم رو! اگر شما با مشتری برای فروش محصول تماس می‌گیرین، میشه بازاریابی تلفنی. اگر مشتری با شما تماس بگیره، میشه فروش تلفنی! توی قدم اول سعی کنین همیشه کاری کنین که مشتری با شما تماس بگیره، چرا؟‌ چون اینجوری قدرت شما برای متقاعد سازی مشتری بیشتره! مهم تر اینکه نرخ تبدیل‌تون هم بیشتر!

نرخ تبدیل در فروش تلفنی چیه؟

این 2 تا عدد رو در یک ماه محاسبه و یادداشت کنین:

  1. تعداد افرادی که شما باهاشون تماس می‌گیرین یا اونا با شما تماس گرفتن در یک ماه
  2. تعداد افرادی که خرید کردن در یک ماه

عدد دوم بر عدد اول تقسیم کنین و بعد عدد به دست اومده رو در 100 ضرب کنین. اینجوری نرخ تبدیل شما در فروش و بازاریابی تلفنی به دست میاد!

مثلاً: یک فروشنده مبتدی در فروش تلفنی نرخ تبدیلش کمتر از 20درصد هستش.

یک فروشنده حرفه ای در فروش تلفنی نرخ تبدیل بین 30 تا 80 درصد رو داره.

اغلب مواقع وقتی در فروش یک محصول یکسان ما کار بازاریابی تلفنی رو انجام میدیم نرخ تبدیل بسیار پایین تر از فروش تلفنی همون محصول هستش! دلیلش چیه؟

تماس سرد و گرم در فروش تلفنی

دلیل اصلی این اتفاق تفاوت در میزان علاقه و اشتیاق مشتری برای داشتن محصول هستش. در بازاریابی تلفنی علاقه و اشتیاق مشتری در مقایسه با فروش تلفنی اغلب خیلی کمتر هستش! به اصطلاح تماس در بازاریابی تلفنی سرد و در فروش تلفنی تماس گرم هستش!

هنگامی که قصد فروش یک محصول و خدمات رو در بازار داریم. مشتریانی که در بازار هستند میتونن علاقه و اشتیاق متفاوتی برای داشتن محصول و خدمات ما داشته باشن. هر چه اشتیاق مشتریان برای داشتن محصول و خدمات ما بیشتر باشه در اصطلاح می‌گیم تماس گرم‌تره و هر چقدر میزان این اشتیاق و علاقه کمتر باشه به اصلاح می‌گیم تماس سرد تر هستش! صاحب کسب وکار باید تلاش کنه در بازار مشتریانی رو پیدا کنه که علاقه‌ی بیشتر به داشتن محصول ما دارن اینجوری تیم فروش تلفنی و یا تیم بازاریابی تلفنی خیلی کمتر تلاش میکنه و مشتری راحت تر خرید میکنه، نرخ تبدیل هم بیشتر میشه! در ادامه آموزش‌های رایگان رو در این دوره فروش تلفنی آماده کردم که به کمک اونا نرخ تبدیل خودتون رو افزایش بدین و فروش بیشتری رو تجربه کنین.

سرفصل های ارائه شده در مینی دوره فروش تلفنی :

  • انواع تماس با مشتری در فروش
  • بهترین متن برای شروع فروش تلفنی
  • چیکار کنم مشتری به حرفام گوش بده؟
  • بهترین روش پیگیری در فروش تلفنی چیست؟
  • 3 روش تبدیل تماس سرد به گرم در فروش
  • روش طوطی سخنگو در فروش
  • روش 3 ثانیه طلایی در فروش

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 + 19 =

سبد خرید
پیمایش به بالا
دوره ی آموزش فروش: ابرفروشنده پول ساز دوره ی آموزش فروش: ابرفروشنده پول ساز
مشاهده