دوره ی فروش و مهارت فروشندگی

آموزش فروش تلفنی در فیلم گرگ وال استریت

   یکی از فیلم‌های جذاب در زمینه‌ی بازاریابی، فیلم گرگ وال استریت است. این فیلم سکانس‌های جذابی درباره‌ی فروشندگی دارد. برخی از این سکانس‌ها برای یادگیری روش متقاعدکردن مشتری، بسیار الهام‌بخش است.

   

   فیلم خاکستری کارآفرینی!

   باید توجه داشت با تمام ترفندها، باز هم این یک فیلم خاکستری درباره‌ی کارآفرینی است. شما با دیدن این فیلم نه تنها کارآفرین نمی شوید، بلکه از کارآفرینی دور می‌شوید! به این دلیل که محتوای فیلم، باورهای مخربی نسبت به کارآفرینی ایجاد می‌کند! برخی از باورهای مخرب این فیلم  عبارتند از: 
«ثروت عامل فساد است! شما با ثروتمندشدن دچار بی‌بندوباری می‌شوید! برای ثروتمندشدن باید حق دیگران را زیر پا بگذارید! ثروتمندان انسان‌های درستکاری نیستند!»

 

   اما آن‌چه که در دنیای واقعی و در زندگی افراد کارآفرین مثل بیل گیتس، وارن بافت و….می بینیم، خلاف این باورها را به ما اثبات می‌کند. بدون توجه به باورهای غلط فیلم، در برخی از قسمت‌های آن سکانس‌های جذابی درباره‌ی مهارت فروشندگی وجود دارد. در  ویدیو پایین، یکی از سکانس‌های فروش را با هم دیده و تحلیل می‌کنیم. 

 

[aparat id=”nA946″]

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”دانلود ویدیو با کیفیت ۷۲۰HD” style=”flat” color=”success” size=”sm” link=”url:https%3A%2F%2Fhw5.cdn.asset.aparat.com%2Faparat-video%2F43e30f75d02cfe4c8483ec5136bec2c015175866-720p__69077.mp4||target:%20_blank|”][/vc_column][/vc_row]

1 دیدگاه دربارهٔ «آموزش فروش تلفنی در فیلم گرگ وال استریت»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده − 6 =

سبد خرید
پیمایش به بالا
دوره ی آموزش فروش: ابرفروشنده پول ساز دوره ی آموزش فروش: ابرفروشنده پول ساز
مشاهده